środa, 1 czerwca 2016

Podsumowanie maja 2016 i wyniki konkursu

ArtMagda, podsumowanie miesiąca, książki, recenzje

Przyszła pora na podsumowanie minionego miesiąca. W maju udało mi się przeczytać wszystkie zaplanowane książki, pojawiło się więc dużo recenzji, poniżej krótkie przypomnienie:

Recenzje maja: 
"#me" Joanna Fabicka
"Audrey w domu" Lucas Dotti
"Wyrzuć chemię z domu" Ewa Kozioł
"Fatum i furia" Lauren Groff
"Master" Olgierd Świerzewski 
"Sekret zegarmistrza" Renata Kosin
"Zbrodnia hrabiego Neville'a" Amelie Nothomb

Najbardziej urzekła mnie biografia Audrey Hepburn "Audrey w domu" Wydawnictwa Literackiego, choć każdy z tytułów okazał się znakomitą lekturą, trudno więc wybrać jednego faworyta miesiąca. Jeżeli czytaliście którąś z powyższych książek, to koniecznie podzielcie się wrażeniami.

Mój Paryż w maju:
Nowy fragment książki o Paryżu "Paryskie przedmieścia" spotkał się z dużym waszym zainteresowaniem. Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze, które niezmiennie motywują mnie i dodają skrzydeł! 

Zorganizowałam też dla was dwa konkursy, w których braliście bardzo aktywnie udział, za co dziękuję! Dziś przyszła pora na ogłoszenie wyników konkursu, w którym do wygrania były dwie książki Magdaleny Kordel "Nadzieje i marzenia" Wydawnictwa Znak (jedna na blogu, druga na Fanpagu ArtMagda). A zwycięzcami są... Sonia Dalka oraz Lidia Skraburska - serdecznie gratuluję! Proszę o kontakt na maila i podanie adresu do wysyłki. Pozostałym uczestnikom dziękuję za wspólną zabawę i życzę powodzenia następnym razem. Wkrótce pojawią się nowe konkursy, będzie więc okazja zawalczyć o nagrody ponownie.

W czerwcu planuję więcej czasu poświęcić swojej książce o Paryżu, oby tylko wena sprzyjała! Pojawi się też dużo dobrej literatury, o czym możecie przeczytać w zapowiedziach recenzjiDziękuję za waszą aktywność na stronie. Każdy pozostawiony komentarz udowadnia, że statystyczny nieczytający książek Polak nie istnieje, co cieszy mnie ogromnie :) 

Pozdrawiam, ArtMagda.

4 komentarze:

  1. Całkiem udany miesiąc za Tobą. Oby czerwiec był jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile uda mi się przeczytać wszystko, co zaplanowałam i o czym napisałam w zapowiedziach na czerwiec, to bedzie bardzo udany :) dzięki!

      Usuń
  2. Czyli maj się udał :) A dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkrótce nowe konkursy, wiec zachęcam do zaglądania na bloga i brania udziału :) pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

      Usuń

Pisanie jest zawsze dialogiem. Czasami z sobą samym, ale częściej z czytelnikiem. Pisząc publicznie czekam na Twoją odpowiedź. Porozmawiamy?